lørdag 31. desember 2011

Dette blir vel det siste innlegget med snev av nisser..




Synes året som har gått va veldig bra! Ny jobb og ny hobby! Blogging! Jammen har æ brukt mye tid på nett, men vel verdt det! Det har gitt mæ mye inspirasjon og det e gøy å utfolde sæ litt kreativt. Lurt lenge på om æ har havna på feil hylle sånn jobbmessig men har vel funnet ut at æ like jobben min altfor godt og kan heller utfolde mæ litt sånn på si :) E jo ikke akkurat penger å tjene på å leke med små hobbyprosjekter.. Blir nok mer blogging i 2012! Ønske alle som stikker innom bloggen min et spennende men behagelig nytt år!
Vi sees folkens!

2 kommentarer:

  1. Godt Nyttår :-)

    + jeg ville bare informere om
    at Barneboden fortsetter med NY trekning av GAVEKORT HVER mnd også i 2012 :-)
    og om du ikke har lagt deg til som følger allerede ?
    så er det nå mulig , så du kan få med deg alle Gavekort-trekningene :-)

    Men ..
    jeg ser ikke linken på siden din ?
    har du tatt den vekk ?
    det er helt iorden :-)
    Men
    siden det jo kan være meg som ser feil ?
    eller at jeg overser den ?
    at linken er der :-)
    så ville jeg spørre deg - før jeg tar deg vekk fra Gavekort-treknings-listen :-)

    :-)

    SvarSlett