fredag 11. oktober 2013

Dagens loppefangst


Høsten e så fin for da e det stadig vekk loppemarkeder rund der æ bor. Har nok blitt mer restriktiv på ka æ drar med mæ hjem men gøy uansett å kikke rundt for kanskje finn æ skatt :) Tenker at det e min måte å støtte idrettslag og hjelpeorganisasjoner. Støtte en god sak sier æ stadig vekk til mæ sjøl når æ kjøpe ting æ EGENTLIG ikke treng :) Denne gangen ble det med to bokser hjem. En gammel retrokakeboks og en blafre boks som e kjempestor. DET treng æ faktisk. Nærme sæ jul og da bake man jo ..


4 kommentarer:

  1. Hei Veronika
    Herlige bokser! Jeg har faktisk til oransje retroboksen selv og er veldig glad i den. her ble det fotballkamp på Eik med minstemann i stedet for loppis. Glad helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Ååh, da så jeg deg faktisk på loppis i går. Jeg var bare sååå missunnelig på den Blafre-boksen og er fortsatt irritert på at jeg ikke fant den først. Hihi. Fin fangst!

    God lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi verden er ikke så stor:) ja sånn tenke æ åsså stadig vekk når æ ser folk bærer på saker æ godt kunne tenkt mæ:) heromdagen da æ va på loppis hadde lyst å kjøpe en blomstervase men det kom ei eldre dame mæ i forkjøpet. Gleden va stor da ho tok tak i mæ senere på loppisen å sa at ho hadde bestemt at æ skulle få den :) det skjer det også:)))

      Slett
    2. :) Det er litt av hat-elsk-opplevelsen med loppemarkeder... Stemningen før markedet åpner og folk står i kø og dytter og presser... Følelsen av å finne et kupp til en billig penge.. Skuffelsen av å se at noen andre fant noe du ville ha.... Hehe. :) Selv fant jeg ingenting på Strand nå, men jeg har gjort et par kupp der tidligere.

      Slett