tirsdag 24. april 2012

Æ har vært på loppis!

Her e loppene som ble med hjem... ikke Wow puta da.. den e fra Skjerstad. Teppeposen og de oransje sakene DET e nytt.. eller gammelt nytt..:) Stringhylla e fortsatt en hemmelighet for mannen. Bar den rett i garasjen i påvente av at æ kan finne ut kor den skal stå. Regne med æ får det spørsmålet fra mannen serru! Veronika ka skal du med den? Hvor skal du få plass til den? Akkurat no ville æ blitt svar skyldig derfor gjemme æ den til æ VET ka svaret skal bli:)

Rakk 3 loppiser i helga! Hadde helgebesøk av ei venninne nordfra i helga og ho måtte pent henge med:)
Sprang på bloggedamer i Jotunhallen. Festlig det der å møtes sånn og hilse med alias navna ..hehe.. føle mæ litt sånn datanerd - gutt på 14 - som leve  i den virtuelle verden!
Fin uke til dokker! Æ for min del e ganske spent på neste utgave av Vestfold Blad. Der  skal det nemlig komme en reportasje fra huset vårt :))

5 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet !!
    Oransje er ikke feil ;)
    Og vatteppet ga meg hjertebank !
    Artig at dere kommer i avisa :)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei igjen! så mange fine ting og teppeposen = rå fin. Gleder meg til å lese vestfold blad. Det er jo bare kjentfolk der for tiden. Det liker jeg. Jeg håper forøvrig venninna di ble fornøyd med håndveska.

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Flotte ting du har fått med deg:)

    Gøy å treffe på blogg venner:)

    Nyt en kreativ og fin dag!

    Klem

    Linda:)

    SvarSlett
  4. Så mye fint! Og jeg lo godt da jeg så i innlegget nedenfor - lappen fra mannen din i pengeboken. hehe:-) Jeg følger deg videre! Koslig om du vil titte innom meg og:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så mye fint! Og tøffe farger! :)

    Gleder meg til å se reportasje fra huset!

    pst.. det ble Gdansk på oss! Vi drar i slutten av juli, weekendtur!
    På Hilton Hotell :) Så si gjerne ifra om dere kom over noen eller vet om noen bra ute/spisesteder!

    :) Klem Anine

    SvarSlett