mandag 23. april 2012

Hvorfor ikke?

Vafler kan aldri bli feil uansett dag :)

5 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist! Det var hyggelig å hilse på deg og slå av en prat. Enig med deg ang. vafler, nå fikk jeg faktisk helsikes lyst på vafler!

    SvarSlett
  2. Hei igjen
    Jeg vet ikke om du la merke til det; men jeg mikset deg og Loppelilla og har rettet innlegget mitt nå. Ei venninne og bloggleser stusset på at Loppelilla var på loppis i Sandefjord for hun bor i Evanger, hi,hi.
    Vafler er alltid godt og jeg liker godt geitost på.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. God kveld og takk for hyggelige kommentarer. Ja, vi bloggdamer er noe for oss selv, he he. Men artig er det å treffes, prates som vi er gamle kjente. Det var jo ekstra hyggelig at du har den rette sjarmerende dialekten. Så håper jeg vi treffes igjen over loppeskatter. Skal si jeg fant litt av hvert. Var faktisk innom på søndagen den siste halvtimen, og jaggu gjorde jeg noen fine kupp. Ha en fin kveld. Du må hilse hu hyggelige venninna di.

    SvarSlett
  4. Det hadde vært helt rett nå kjenner jeg.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett