tirsdag 26. juni 2012

Mano med deilig nykvernet kaffe og verdens beste snurreboller

3 kommentarer:

  1. God kveld! Takk for kommentar. Heldigvis tror ungene og mannen at jeg bare blogger gammelt sengetøy, blomster, lopper og sånt, he he. Fin kaffekopp du har fått deg, og den snurrebolla, den var jaggu fristende. Tror jeg må gå i skapet å spise litt kjeks før jeg finner loppekassa, for nå fikk jeg lyst på søtsaker og det er din skyld, he he. Skal du nordover i sommer? Min mor, søster og resten av slekta skal til Finnmark, men jeg sitter med to hus om dagen .... så der ryker de store ferieutfluktene.

    SvarSlett
  2. Härligt att kika in och se hur du har det, väldigt koseligt. Imorgon bär det iväg till ditt hemland och till Nordkapp, spännande värre!

    SvarSlett
  3. Heisan Veronika
    Deilig med kvernet kaffe og snurrebolle. Lilla mano er nok min favoritt, merker jeg ofte velger denne fargen når jeg skal hente meg en kopp.
    Så flott utepalssen dere er, kikket på innlegget under også. Også har du den superfine månedsplanlegger-wallstickersen på kjøkkenet! Synes den er sååååå herlig.
    Blir det sol i byen vår i dag da tro.... Håper..
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett