torsdag 8. november 2012

Kos


Kos for mæ e først og fremst avslapping ute i sola med noe i koppen..


Ferietid e jo heller ikke å forrakte...

Sol på terrassen med nytt interiørmagasin e jo heller ikke å forrakte...

Nyte tur i det fri e kos..


Egentid med manikyr går også som kos for mæ :)


Helgefrokost med god tid og masse kaffe e kos..

Hverdagsbesøk ...

Kos kan også være smågodt...
Fyr i peisen

Uleste interiørblader

Mere helgefrokost

Stearinlys


Kos kan være så mye for mæ.. Kose mæ på tur, kose mæ på hyttetur, kose mæ hjemme og på kafe..
Livet e kort - nyt øyeblikkene og kos dæ !

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentar. Ja, sånn sveis tror jeg vil kle deg. Jeg kan nok ikke ha sånn sveis i voksen alder. Da hadde jeg sett ut som Fru Strenghet - da jeg var liten derimot, da kledde jeg bolleklipp.

    Koslig innlegg du har i dag og god helg til deg også.

    SvarSlett
  2. Jeg ble helt varm av dette innlegget Veronika :)
    Du har virkelig fått frem alt som er kos !
    Jeg lengter etter sol og sommer...drømme ;)

    SvarSlett
  3. Masse koslig kos du har funnet frem her :-) Ha en kos helg når den tid kommer! Klem

    SvarSlett