Gatelangs...
Fant en bitteliten hyggelig kafe i i ei hyggelig sidegate
Skal lete etter bestikk med trehåndtak på loppis neste gang
Kult bygg! Leiligheter bygget slik at skjelettet av den opprinnelige bygningen er beholdt
Nyhavn sett fra kanalen
Mer gatelangs
Smurf fra marked og lunsjen min fra Kafe Europa. Tunfisksmørbrød...
Genialt! Studenthuset har loppemarkedet noen lørdager i mnd. Det serveres mat og drikke i baren, spilles levende musikk fra band og folk stiller opp salgsboder med klær de ikke bruker lenger. Så mye fint å finne og alt til en billig penge.
Kjøttbyen byr på mye bra! Kan anbefales! Kjempefine restauranter, barer og nattklubber.

Har hatt ei fantastisk fin langhelg i København.. tross offentlig fridag på fredag - vår planlagte shoppedag... Kunne ikke passet dårligere.. trudde danskene tullet med oss. DA ble det sightseeing,båttur, markeder, lang lunsj og nydelig middag istedet. Kan sitte på fortauskafè å kikke på folk i timesvis. Danskene e flinke til å kle sæ og jammen e de god på å lage fine og stemningsfulle kafeer og barer. Liker shoppingen, liker kafelivet, liker folket, liker bygningene, liker gatene, liker interøret... ja liker København!











